woensdag 18 januari 2012

Duf


Op een zaterdagochtend was ik duf. Ik had vrijdagavond heerlijk gesport en daarna goed geslapen, maar toch. Duf dus. Zou het dan wel verstandig zijn om in de tuin aan de slag te gaan, zoals ik me had voorgenomen? Er was maar één manier om dat te ontdekken. Al toen ik mijn gereedschap tevoorschijn haalde om de grasrand langs het algemene pad te fatsoeneren had ik het antwoord. De mist in mijn hoofd trok op en ik kreeg nieuwe energie van mijn klusje. Toen ik na afloop ging zitten met een broodje, trokken ook de wolken even voor de zon vandaan en genoot ik van mijn eerste lunch buiten. Als het hier nu al zo lekker is, hoe heerlijk moet het in de zomer dan wel niet zijn!

 
Eerste lunch buiten op 7 januari

Met plezier was ik blijven zitten en had ik mijn paadje verder schoongemaakt, maar ik had een afspraak om naar het tuincentrum te gaan. En die wilde ik toch zeker niet missen. Van mijn ouders kreeg ik een prachtige spade cadeau. Na de grasrandjes kan ik dus de bedden gaan omspitten!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen