woensdag 29 februari 2012

Zaden kopen


Hoe vaak zou ik hier al zijn langsgelopen? Toch zeker wel meerdere keren, terwijl ik elders koortsachtig zocht naar biologische zaden (je weet wel, met een EKO-keurmerk). Het tuincentrum heeft ze niet - net zoals supermarkten vroeger ook geen biologische producten verkochten. De zadenhandel in de stad (ja echt, die zit al sinds jaar en dag midden in het centrum waar geen groen sprietje te bekennen is) had op een totaal van ik geloof wel honderdvijftig zakjes welgeteld vijf biologische. En dat waren nou precies de groenten waarvan de vorige huurster mij haar aangebroken zaadverpakkingen heeft gegeven. Net toen ik dan maar via internet wilde bestellen, liep ik in de natuurwinkel bijna tegen deze stelling op. Dat ik daar niet aan had gedacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen